Echipamente - Dentotal Clinic

Echipamente

Unituri dentare STERN WEBER

unitTehnologia de vârf îmbinată cu grija pentru un confort maxim al pacientului reprezintă piatra de căpătâi a filozofiei Stern Weber.

Controlul infecțiilor:

• sisteme de dezinfecție automate integrate în unituri
  • sistem antiretracție al lichidelor în interiorul uniturilor pentru a împiedica orice risc de contaminare
  • suprafețe lucioase, ușor de curățat și de dezinfectat

Confort total pentru pacient - fotolii cu suport anatomic care vă permit să stați relaxat de-a lungul oricărei ședințe de tratament.

Funcționalitate:

• turbine și piese de mână NSK Japonia silențioase, fără vibrații, protejând permanent vitalitatea dinților prin răcirea continuă a acestora. Acestea sunt dotate cu fibră optică permițând o vizualizare perfectă a câmpului operator POZA
  • Aparate de detartraj ultrasonic care pot fi folosite atât în cadrul procedurilor de detartraj, cât și în endodonție, parodontologie, ortodonție POZA
  • Camere intraorale care vă permit vizualizarea pe monitor a imaginii mărite și în culori reale a dinților și a gingiilor dumneavoastră pentru a facilita comunicarea medic – pacient. Cu ajutorul unui dispozitiv de forma unui creion ce are în vârf o minicameră video, medicul vă prezintă pe monitor imagini ale dinților pe care cu siguranță nu le-ați sesizat în oglindă. POZA
  • monitor LCD pentru afișarea imaginilor surprinse de camera intraorală

Aparatura de sterilizare

punga sterilizareTeama cea mai mare a pacienților este că ar putea contacta hepatită B, C sau chiar SIDA într-un cabinet stomatologic. În clinica Dentotal întreaga echipă tratează cu maximă seriozitate sănătatea dumneavoastră și vă putem garanta că sunteți în siguranță din punctul de vedere al procedurilor de sterilizare. În cadrul ședințelor de tratament se folosesc numai consumabile de unică folosință – bavete, pahare, ace, mănuși, aspiratoare; după fiecare pacient asistentele dezinfectează toate suprafețele de contact ( fotoliul dentar, piesele, lampa scialitică, etc) cu un dezinfectant virucid ( anti HIV; HBV; HCV), tuberculicid, fungicid și bactericid. Instrumentarul este presterilizat prin tratare chimică cu soluții dezinfectante și antiseptice / sterilizat la rece, apoi este ambalat în pungi speciale de unică folosință ( având data inscripționată) și este sterilizat în autoclav. Procedurile de sterilizare sunt foarte sigure, garanția sterilizării fiind confirmată lunar de Autoritatea Națională de Sănătate Publică.

zetacAutoclav Zetaclave clasa B + aparat de sigilat pungile pentru autoclav + distilator
Caracteristici:

• autoclav de tip B, automat, cu filtre bacteriologice
  • control electronic asigurat de un microprocesor
  • 12 programe de sterilizare
  • imprimanta incorporată permițând monitorizarea permanentă a ciclurilor de sterilizare
  • 3 TESTE de control al sterilizarii : Vacuum, Helix si Bowie&Dick

Lampă de tavan cu ultraviolete permite sterilizarea aerului și a suprafețelor de mobilier, pereților, podelei ceea ce menține un nivel de puritate microbiologică în cabinet și conferă astfel o siguranță sporită atât pacienților cât și personalului medical.

xsm

Motor de endodonție

Motorul endodontic model X-Smart al firmei Dentsply Maillefer permite lărgirea canalelor cu ace rotative din Nichel Titan – Protaper, mult mai eficiente decat acele clasice de canal. Acestea îndepărtează în totalitate conținutul canalelor radiculare ( nervul sau produșii infecțioși rezultați prin degradarea nervului în urma unor infecții anterioare).
dental-apex-locator-72098-129605

Apex locator

Apex locator-ul PROPEX al firmei Dentsply Maillefer este un aparat care permite măsurarea electronică, cu exactitate, a lungimii canalelor radiculare, permițând astfel la finalul tratamentului sigilarea perfectă, pe întreaga lungime a canalelor radiculare.

Sistemul Thermafill

horno_thermafilSistemul Thermafill al firmei Dentsply Maillefer este un aparat conceput pentru injectarea cu gutapercă fluidă a canalelor radiculare indiferent cât de lungi, curbate sau înguste sunt acestea. Se asigură o condensare verticală și laterală optimă rezulând astfel o obturație de canal precisă și corectă.

fizioFiziodispenser

Fiziodispenserul SURGIC XT Plus este un aparat conceput pentru manoperele chirurgicale de implantologie, dar care se poate utiliza și în cursul altor intervenții de chirurgie orală. Datorită microprocesorului incorporat care controlează continuu viteza și puterea micromotorului, precizia și siguranța manoperelor chirurgicale este garantată.

albireLampa de albire

Cu ajutorul acestei lămpi se poate obține o albire spectaculoasă a culorii dinților, în medie cu 8 nuanțe în numai 1 ședință.
Lampa de halogen are o putere de 150 Watt, iar lumina albastră (lumina rece) emisă are o lungime de undă de 480-520 nanometri, permițând obținerea unor efecte remarcabile într-un timp foarte scurt.
Acționează la o temperatură scăzută determinând astfel o scădere a riscului de sensibilizare a dinților.

Aparat de profilaxie cu bicarbonat

prophy-matePentru procedurile de profilaxie dentară ( Air flow) utilizăm aparatul de profilaxie cu bicarbonat ProphyMate (NSK Japonia) care utilizează apă, aer și pulbere de bicarbonat de sodiu/calciu pentru a îndepărta petele, placa și depozitele moi de pe suprafețele dentare. Datorita pulberii ușor abrazive de bicarbonat, simultan are loc și lustruirea suprafețelor igienizate. În plus, datorită ușoarei presiuni care se exercită pe suprafața gingivală, se realizează un masaj, stimulând circulația la nivel gingival.

max70Aparat de radiologie digital

Aparatul de radiologie asociat cu senzorul digital garantează o iradierea minimă, asigurând o reducere a dozei de radiații de până la 90% față de metodele tradiționale de lucru. Softul conține o serie de programe cu ajutorul căruia imaginea radiologică poate fi prelucrată, obținându-se astfel detalii și informații importante în luarea unor decizii legate de tratamente ulterioare.

Utilizarea unui sorț de protecție din plumb pentru pacient face ca radiația să fie aproape zero.

radiologieNu mai este astfel necesară deplasarea la un centru de radiologie, sporind astfel rapiditatea rezolvării problemelor dumneavoastră stomatologice.